Momenteel wordt er alles aangedaan om het coronavirus de kop in te drukken. We hebben een enorm respect voor alle hulpverleners die momenteel 24 uur per dag in touw zijn hiervoor. Ook bij Yex staat de gezondheid en veiligheid van onze boeren, klanten, medewerkers en natuurlijk die van de consument voorop.
Uiteraard heeft dit altijd de hoogste prioriteit bij ons, maar we hebben onze richtlijnen verder aangescherpt. Zo hebben wij onze fysieke klant- en leveranciersbezoeken tot nader bericht gecanceld en zijn onze loodsfaciliteiten alleen nog maar toegankelijk voor het loodspersoneel. Richtlijnen m.b.t. hygiëne zijn verder verscherpt en contacten tussen collega’s worden zo veel mogelijk beperkt.
Het grootste deel van onze collega’s werkt thuis, slechts een klein aantal zit (voorlopig) nog op kantoor. We doen er alles aan om u zo weinig mogelijk te laten merken van dit alles en u de service te bieden die u van ons gewend bent.
We houden de berichtgevingen nauwlettend in de gaten om te zorgen dat we onmiddellijk kunnen schakelen als dit nodig is. Ook voor ons is dit een totaal nieuwe situatie, maar met onze maatregelen zijn we ervan overtuigd dat we u goed kunnen bedienen. Mocht u hierover toch opmerkingen of suggesties hebben dan horen we dat heel graag. We vragen om u begrip en hopelijk kunnen we er met z’n allen voor zorgen dat het coronavirus snel een halt wordt toegeroepen.
Wij wensen u veel sterkte met alles en hopelijk kunnen we er samen voor zorgen dat iedereen kan blijven genieten van heerlijke groenten en fruit.